پیش بینی بازی منچسترسیتی و اورتون روز پایانی فصل لیگ برتر

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اورتون روز پایانی فصل لیگ برتر

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اورتون روز پایانی فصل لیگ برتر

اورتون در کشاکش برای عنوان فوتبال اروپا بـه برخورد خودرا با قهرمان باقی بماند منچستر سیتی در روز پایانی فصل لیگ برتر اسـت.تافی ها در جایگاه هشتم جدول قراردارند و فقط سه امتیاز با ششم فاصله دارند ؛ در حالی کـه من سیتی اکنون بیش از یک نگاه بـه فینال هفته آینده لیگ قهرمانان دارد.پیش بینی بازی منچسترسیتی و اورتون رابا توجه بـه مطلب زیر انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

شاگردان کارلو آنچلوتی تقریبا در طول 21-20-2020 ناامیدکننده برای سازگاری تلاش کرده اند ؛ اما این مسئله برای هر یک از تیم هاي‌ اطراف خود در جدول نیز وجود داشته اسـت.

 

پیروزی یک بر صفر روز چهارشنبه مقابل ولورهمپتون ؛ از طریق گل ریچاریسون ؛ بـه این معنی اسـت کـه اورتون هنوز میتواند از نظر فنی جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کند.

 

با این حال ؛ آن ها در رده ششم وستهام یونایتد با سه امتیاز اختلاف قراردارند و اختلاف گل بـه مراتب بدتر دارند ؛ بنابر این جایگاه هفتم – و یک مقام در افتتاحیه لیگ کنفرانس اروپا – هدف واقع بینانه تر اسـت.

 

برای دستیابی بـه ان ؛ اورتون مطمئناً نیاز بـه شکست من سیتی دارد زیرا آرسنال – یک امتیاز بدتر – در خانه برایتون و هوو آلبیون قرار دارد ؛ ضمن این کـه امیدوار اسـت تاتنهام نتواند لستر سیتی را شکست دهد.

 

البته پیروزی در ورزشگاه اتحاد کار ساده اي نیست ؛ خصوصاً وقتی درنظر بگیریم کـه از ابتدای مارس اورتون در لیگ پشت سر هم پیروز نشده اسـت.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اورتون روز پایانی فصل لیگ برتر

پیش بینی بازی منچسترسیتی

مردان آنچلوتی از ان زمان در 11 بازی گذشته خود تنها 3 پیروزی کسب کرده اند ؛ اگر چه فرم خارج از خانه آن ها امید ناراحتی این آخر هفته را فراهم می‌کند و فقط یک بازی از 14 بازی گذشته خودرا در خارج از پارک گودیسون از دست داده اند.

 

با این حال ؛ اورتون در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل من سیتی شکست خورده اسـت ؛ و فقط در رقابت مقابل منچستر یونایتد شکست بیشتری خورده اسـت «9 بازی بین سال های 1999 تا 2004».

 

سیتی دقیقاً چیز زیادی برای بازی در آخرین بازی لیگ برتر خود دریک رقابت چشمگیر دیگر ندارد ؛ اگر چه در سه فصل با پپ گواردیولا با سه بازی اضافی عنوان سوم را در چهار فصل بـه اتمام رساند.

 

نتایج سیتیزن ها در پنج هفته گذشته یقیناً نشان می‌دهد کـه آن ها پای خودرا از زیر گاز خارج کرده اند و نیمی از شش مسابقه گذشته خودرا در لیگ شکست خورده اند – مقابل لیدز یونایتد ؛ چلسی و برایتون و هوو آلبیون.

 

آخرین شکست در استادیوم آمکس باعث شد کـه گواردیولا کمی نگران باشد و 10 نفر از این بازیکن با برتری 2 بر 2 نتیجه را از دست بدهند.

 

گواردیولا بـه طور تمام وقت پذیرفت کـه اگر سیتی در فینال لیگ قهرمانان هفته آینده رقبای داخلی چلسی را شکست دهد ؛ با این آخرین شانس اوضاع قبل از ان بازی عظیم ؛ پیشرفت بزرگی لازم اسـت.

 

سیتی در آخرین فصل لیگ خود فقط در یکی از 12 فصل گذشته شکست خورده اسـت ؛ شکست انفرادی دراین مسابقه در خانه نورویچ سیتی در 13-1390.

 

اخبار تیم

ایلكای ​​گوندوگان در باخت من سیتی مقابل برایتون با مانع از زمین بازی بیرون رفت ودر این جا خطری متوجه او نخواهد شد ؛ در حالی كه کوین دی بروین یکی دیگراز بازیکنانیاست کـه از نظر آمادگی جسمانی از نزدیک بازرسی میشود.

 

انتظار می‌رود گواردیولا با درنظر گرفتن فینال لیگ قهرمانان اروپا ؛ طرف کمی ضعیف شده اي را معرفی کند ؛ تیمی کـه می‌تواند شاهد شروع کارهایی مانند ناتان آکه ؛ ایمری لاپورته و سرخیو آگوئرو باشد.

 

آگوئرو با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند ؛ اما این آخرین بازی خانگی او برای من سیتی اسـت و بهترین گلزن تاریخ باشگاه برای بازی در اینبخش ناامید خواهد شد.

 

در همین حال ؛ جوآو کانسلو بعد از اخراجش برایتون هیچ نقشی نخواهد داشت ؛ بنابر این کایل واکر احتمالاً در پست دفاع راست و بنجامین مندی در سمت مقابل شروع میکند.در مورد اورتون ؛ انها برای بازی آخر فصل خود فقط یک بازیکن ندارند و ژان فیلیپ گابامین هنوز از مصدومیت استفاده میکند.

 

شکی نیست کـه آنچلوتی قوی‌ترین تیم ممکن خودرا در ورزشگاه اتحاد بـه میدان می آورد ؛ بنابر این انتظار دارید ریچاریلیسون در خط حمله با دومنیک کالورت لوین پیوند بخورد .

 

یری مینا دوباره بـه آمادگی جسمانی بازگشته و جایگاه خودرا درکنار مایکل کین حفظ خواهد کرد وبعید بـه نظر میرسد کـه آنچلوتی در پیروزی نیمه هفته مقابل وولز تغییراتی ایجاد کند.

 

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون؛ واکر ؛ لاپورت ؛ آکه ؛ مندی ؛ دی بروین ؛ فرناندینیو ؛ رودریگو ؛ تورس ؛ آگوئرو ؛ استرلینگ

 

ترکیب احتمالی اورتون:

پیکفورد؛ گادفری ؛ مینا ؛ کین ؛ دیگن ؛ کلمن ؛ دوکور ؛ آلان ؛ سیگوردسون ؛ ریچارلیسون ؛ کالورت-لوین

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اورتون روز پایانی فصل لیگ برتر

پیش بینی: منچستر سیتی 1-1 اورتون

من سیتی از این بازی بـه عنوان آخرین آمادگی برای فینال لیگ قهرمانان استفاده خواهد کرد ؛ در حالی کـه اورتون می‌تواند با یک نتیجه مثبت روز یکشنبه راهی اروپا شود.

 

تافی ها دراین فصل برای سازگاری تلاش کرده اند ؛ اما در سفر های خود بسیار بهتر دیده شده اند و ما می‌توانیم آن ها را در حال انتخاب یک نقطه نادر در ورزشگاه اتحاد ببینیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید