کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

کیارش فتحی کیست؟

کیارش فتحی یکی از بهترین یوتیوبر هاي‌ ایرانی اسـت کـه در زمینه هاي‌ ورزشی در یوتیوب تونسته مخاطب هاي‌ ویژه اي از خودش داشته باشد در ادامه با کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

بیوگرافی کیارش فتحی 

کیارش فتحی باید بگوییم کـه او متولد 19 مهر سال 1368 در ایران اسـت کـه مدت هاست بـه ترکیه مهاجرت کرده اسـت و الان ساکن استانبول می‌باشد. حال این موضوع را هم باید افزود او مربی بدنسازی و هم چنین رئیس کمیته تی آر ایکس فدراسیون کارگری کشور می باشد و علاوه بر ان مدل و چهره اینستاگرامی اسـت.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

او مدت هاست کـه علاوه بر فعالیت‌ هاي‌ ورزشی، فعالیت خودرا در صنعت مدلینگ نیز آغاز کرده اسـت و توانسته دراین صنعت بـه پیشرفت خوبی برسد. حال اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با کیارش فتحی بیوگرافی بـه دست آورید.

 

مانند قد کیارش فتحی می‌توانید بـه کیارش فتحی نی نی سایت مراجعه نمایید، چرا کـه اطلاعات جالبی دراین سایت بین کابران در رابطه با این بدنساز مشهور رد و بدل شده اسـت.

 

کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او «+عکس»

از ان جایی کـه این روز ها کیارش بـه یکی از چهره هاي‌ مشهور و سرشناس تبدیل شده اسـت و طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را بدست آورده اسـت؛ بـه همین دلیل خیلی از مخاطبان او تمایل بـه دسترسی و مشاهده عکس هاي‌ این بدنساز مشهور را دارند. دراین باره باید بگوییم کـه اگر بـه شبکه‌ هاي‌ مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ هاي‌ متعددی از کیارش را جست‌وجو و مشاهده کنید.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

 

این موضوع را هم باید افزود کـه علاوه بر شبکه‌ هاي‌ مجازی اگر بـه سایت گوگل مراجعه نمایید و نام این بدنساز مشهور را جست‌وجو کنید، با نتایج خوبی رو بـه رو خواهید شد و می‌ توانید عکس‌ هاي‌ متفاوتی از وی را در لوکیشن‌ هاي‌ مختلف مشاهده کنید.

 

پیج اینستاگرام کیارش فتحی

این روز ها کیارش فتحی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده اسـت ودر این شبکه عکس‌ ها و فیلم‌ هاي‌ متعددی از خودرا برای مخاطبان و فالوورانش منتشر می‌کند. از ان جایی کـه او در عکس گرفتن مهارت خاصی دارد بـه همین دلیل عکس هاي‌ جذابی را از خود در پیج اینستاگرامش منتشر می‌ کند. حال این موضوع را هم باید افزود کـه او در اینستاگرام بـه شهرت زیادی رسیده اسـت.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

 

و امروزه از او بـه عنوان یکی از چهره هاي‌ مشهور اینستاگرام یاد می‌ شود کـه مخاطبان و فالووران بسیار زیادی نیز دارد. حال اگر تمایل دارید تا آدرس پیج اینستاگرام این چهره مشهور را بـه دست آورید.

 

بهتر اسـت کـه بـه قسمت جستجوی اینستاگرام مراجعه نمایید و نام وی را بـه انگلیسی سرچ کنید تا پیج او برای شـما نمایش یابد. از ان جایی کـه این چهره مشهور در اینستاگرام بیش از 248 کا فالوور دارد، بـه همین دلیل پیج او نسبت بـه سایر پیج ها مانند فن پیج ها و یا پیج هاي‌ فیک بـه اسانی قابل تشخیص می‌باشد.

 

ادرس یوتیوب کیارش

کیارش در یوتیوب نیز فعالیت گسترده اي انجام می‌ دهد و توانسته با توجه بـه کلیپ هاي‌ جذاب و جالبی کـه در چنل خود منتشر می‌ کند، مخاطبان زیادی را نیز در یوتیوب بـه دست آورد.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

 

بـه همین دلیل تمام ویدیو هاي‌ او از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و بـه اینگونه او توانسته از طریق یوتیوب برای خود یک منبع درآمد خوب بـه وجود آورد و درآمدزایی کند. این موضوع را هم باید افزود کـه شـما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب کیارش فتحی می‌توانید هر زمانی کـه او در چنل خود ویدیویی را منتشر کرد ان را بـه اسانی مشاهده نمایید.

 

کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او «+عکس»

خیلی از مخاطبان این چهره مشهور تمایل دارند تا در رابطه با شغل کیارش بیشتر بدانند. دراین باره باید بگوییم کـه همانطور کـه در قسمت قبل بیان کردیم او مربی بدنسازی و رئیس کمیته تی ار یکس فدراسیون کارگری کشور اسـت. هم چنین علاوه بر این در حرفه مدلینگ نیز فعالیت گسترده اي انجام می‌ دهد.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

 

این روز ها کیارش توانسته از طریق چندین شاخه کـه در ان ها فعالیت می‌ کند، برای خود منبع درآمد خوب بـه وجود آورد و درآمدزایی کند. دراین باره باید بگوییم کـه او مربی بدنسازی می باشد و شاگردان متعددی دارد کـه از این طریق توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب بـه وجود آورد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود با توجه بـه فعالیت هایي کـه او در شبکه اینستاگرام انجام می هد.

 

توانسته فالووران زیادی را بدست آورد و همین حالا از طریق اسپانسرینگ و تبلیغات برای خود یک منبع درآمد عالی بـه وجود آورده اسـت. هم چنین با توجه بـه فعالیت در یوتیوب و بازدید بالای ویدیو هایش نیز درآمدزایی می‌ کند.

 

این موضوع را هم باید افزود کـه با توجه بـه این‌که او مدل اسـت ودر این صنعت هم فعالیت می‌کند، بـه همین دلیل از این طریق نیز درآمدزایی میکند.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

رابطه کیارش فتحی

شاید برای شـما جالب باشد تا در رابطه با دوست دختر این چهره مشهور بیشتر بدانید. دراین باره باید بگوییم کـه پارمیدا ممقانی دوست‌ دختر کیارش فتحی اسـت و بیان شده اسـت کـه ان ها رابطه عاشقانه اي باهم دارند. پارمیدا متولد 7 اسفند سال 1372 در ایران می‌باشد و همین حالا درکنار دوست پسر خود در ترکیه زندگی می‌ کند ودر حرفه مدلینگ فعالیت می‌کند.

 

این روز ها پارمیدا بـه یکی از چهره هاي‌ مشهور و سرشناس در اینستاگرام تبدیل شده اسـت و بـه همین دلیل از او بـه عنوان یکی از چهره هاي‌ اینستاگرامی یاد می‌ شود و توانسته از طریق این شبکه بـه شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برسد. حال برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام پارمیدا ممقانی کافیست تا بـه قسمت جست‌وجو اینستاگرام مراجعه نمایید.

 

درآمد اصلی کیارش فتحی از راه ورزش اسـت. او یکی از چهره هاي‌ برجسته مربی گری در رشته پرورش اندام در ایران اسـت. قبل از ان کـه فتحی بـه کشور ترکیه مهاجرت کند، او در باشگاه هاي‌ ورزشی بـه آموزش این رشته بـه جوانان و نوجوانان می پرداخت و این راه درآمد بسیار خوبی بـه دست می آورد.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

 

کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او «+عکس»

او دارای مدارک مختلفی مربوط بـه تاسیس کارگاه هاي‌ ورزشی اسـت کـه این مدارک بـه او این اجازه را میدهند کـه در هر کشوری کـه بخواهد کارگاه هاي‌ آموزش بدنسازی را تشکیل دهد. تمامی مدارک حرفه اي او بین المللی هستند و امروزه کیارش در ترکیه نیز از طریق همین مدارک توانسته اسـت آموزش هاي‌ بدنسازی خودرا داشته باشد.

 

کیارش فتحی اینستا را محلی برای درآمد شغل دومش درنظر گرفته اسـت. مدتی اسـت کـه این چهره بـه کار هاي‌ تبلیغاتی روی آورده اسـت. قد و اندام کیارش بـه دلیل سابقه طولانی او در بدنسازی، بسیار مناسب اینکار اسـت. کیارش پس از ادواجش با یک مدل تصمیم گرفت تا با انتشار عکسهای دو نفره و تا حدودی خصوص از این راه درآمد داشته باشد. امروزه کیارش، هم بـه تنهایی و هم همراه بـه همسرش، بـه کار هاي‌ تبلیغاتی و مدلینگ در فضا مجازی مشغول اسـت.کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی یوتیوبر و ورزشکار ایرانی و معرفی دوست دختر او (+عکس)

پارمیدا ممقانی نام همسر این بدنساز کشورمان اسـت. ممقانی یکی از اینفلوئنسر هاي‌ پر حاشیه اینستاگرامی اسـت کـه شهرت و درآمدش را از شبکه هاي‌ مجازی مانند اینستاگرام داد.

دیدگاهتان را بنویسید