معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

امروز می‌خواهیم بازی هاي‌ کارتی و ورق را بـه شـما معرفی کنیم کـه بسیار سخت و هیجان انگیز اسـت و حتی میتواند سود خوبی هم برای شـما داشته باشد در ادامه با معرفی 8 بازی کارتی سخت کـه بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

اموزش بازی های کارتی ورق هیجان انگیز و سخت 

از ده نفر بخواهید کـه یک بازی با ورق سخت را نام ببرند، و احتمالاً ده پاسخ مختلف دریافت خواهید کرد کـه با عده اي از آن ها موافق خواهید بودو برخی دیگر بـه تمسخر میخندید و فکر میکنید: “بـه نظر شـما این یک بازی سخت اسـت؟”

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

من باید اعتراف کنم – چندین هفته طول کشید تا پینوچل را مطالعه کنم تا اصول اولیه ان را درک کنم. یکی از دوستان نیروی دریایی من بـه من پیشنهاد کرد کـه ان را یاد بگیرم زیرا این یک بازی محبوب در عرشه هاي‌ آشفته بود. اما او آماده بود بعد از چند روز تسلیم شود زیرا من نمی توانستم اصول بازی را درک کنم.

 

بـه نوبه خود، من آزرده خاطر و مبهوت بودم، عمدتاً بـه این دلیل کـه بـه نظرم این بازی چیزی نیست جز شکار چماق بازی با ورق، بـه این معنی کـه یک احمق «دراین مورد من» را بـه عنوان خط پانچ برای برخی شوخی‌هاي‌ فریبنده قرار دهد. . بله، کنار آمدن با من راحت نیست.یک روز کاملاً غیرممکن بود، لامپ در قسمت ترد جمجمه من روشن شد و پینوچل بالاخره معنی پیدا کرد.

 

بعد از ان مدت زیادی طول نکشید تا بـه یک شریک پینوچل قابل اعتماد تبدیل شوم. اما مرد، برای طولانی ترین زمان، قوانین ان بازی برای من اصلاً معنی نداشت.

 

بررسی بازی های ورق جذاب

با بازگشت بـه شغلی کـه در دست دارم، می‌بینم کـه بازی هاي‌ ورق – بازی هاي‌ قمار و غیره – در سه دسته مجزا قرار می گیرند: یادگیری سخت، بازی کردن سخت، یا تسلط بر ان سخت اسـت.ودر حالی کـه من اعتراف می کنم کـه تعداد زیادی از بازی ها در بیش از یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند، ان هایي کـه من در این جا انتخاب کرده ام عمدتاً دریک دسته قرار می گیرند.

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

بیایید ابتدا بـه ناامیدکننده‌ترین آن ها نگاه کنیم: بازی‌هاي‌ ورقی کـه ممکن اسـت انجام ان‌ها دشوار نباشد، اما بـه دلایلی در برابر کنترل منطقی بسیار مقاوم بـه نظر میرسند. شـما ممکن اسـت تعداد زیادی از انتخاب هاي‌ من را در دسته بندی هاي‌ مختلف قرار دهید، اما من رابا شوخی.

 

آیا نمی‌دانید کـه حتی نزدیک شدن بـه کدام بازی هاي‌ کارت خطرناک اسـت؟ من فهرستی دارم کـه شـما را از این‌که درک کردن انها چقدر چالش برانگیز اسـت، می ترساند. بیایید نگاهی بـه عده اي از بازی هاي‌ کارتی بیاندازیم کـه یادگیری آن ها سخت اسـت.

 

معرفی بازی پینوکل

اعتراف کن – دیدی کـه اون یکی اومد. همان طور کـه بازی‌هاي‌ حقه‌بازی پیش میروند، بازی کردن یا تسلط بر Pinochle چندان سخت نیست، اما همان طور کـه در بالا اشاره کردم، یادگیری ان می تواند یک چالش باشد.

 

پینوکل طبق معمول شامل چهار بازیکن اسـت کـه بـه دو تیم تقسیم می‌شوند. یک نسخه ساده برای سه نفر وجوددارد کـه هیچ تیمی ندارد اما شبیه بـه بازی معمولی چهار نفره اسـت.

 

بازی پس از لاف زدن زیاد و پاس دادن کارت‌ها در این جا شروع می شود، بـه سمت نمایش عده اي از کارت‌ها بـه دیگران پیش می رود، و دوره‌اي کـه همه ی نادیده میگیرند صاف کردن اغراق‌آمیز دیگران از گلو، لگد زدن بـه پاهای میز، و سایر شاخص‌هاي‌ «بهم ریختگی» دیگر. ” همانگونه کـه ممکن اسـت مجاز یا نادیده گرفته شود.

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

هرکسی کـه در جلسه لاف زدن برنده شد، یک کارت بازی می کند، و بقیه در جهت عقربه‌هاي‌ ساعت با یک کارت از همان لباس «اگر یکی دارند»؛ یک کارت از لباس ترامپ، یا هر کارتی کـه مایلند «اگر کارتی را کـه میخواهند» دنبال می کنند. کارت کت و شلوار led را ندارم.

 

در این جا باید بـه این نکته اشاره کنم کـه دسته کارت هایي کـه برای بازی پینوکل استفاده می شود با دسته هاي‌ معمولی 52 کارتی یکسان نیست. در عوض، انها عرشه هاي‌ 48 کارتی هستند کـه از دو مجموعه کامل از شش کارت برتر در هر لباس تشکیل شده اسـت: A-K-Q-J-10-9. بازی چهار دستی طبق معمولً از دو عرشه مخصوص پینوچل استفاده میکند کـه اغلب نه‌ها را حذف می کنند.

 

معرفی بازی کریبیج

وقتی با او و عمویم در فلوریدا ماندم، عمه ام این را بـه من یاد داد. در یکی از ان روزهای بارانی طولانی در فلوریدا، هم بدبختی بـه همراه داشت و هم مهلت کوتاهی از حشرات بـه اندازه موش کـه در آنجا پرورش دادند تا مردم را از هر جای دیگری دور نگه دارند.

 

طبق معمولً دو نفر این بازی را انجام میدهند، اگر چه حداکثر شش نفر می‌توانند بازی کنند. این یک بازی محبوب در سفرهایی اسـت کـه بـه مسافرت هوایی یا ریلی نیاز دارند، عمدتاً بـه این دلیل کـه چیزی بیش از یک دسته کارت و روشی برای حفظ امتیاز شامل یک قلم و کاغذ یا یکی از محبوب‌ترین تخته‌هاي‌ کربیج – یک تخته کوچک چوبی کـه سوراخ‌هاي‌ زیادی در ان حفر شده اسـت کـه از دو میخ برای هر حریف برای پیگیری استفاده میکند.

 

طبق ویکی‌پدیا – کـه همه ی چیز را میداند و هرگز اشتباه نمی کند – کریبیج «بازی کارت ملی بریتانیا» اسـت. این تنها بازی با ورق اسـت کـه می توانید بـه طور قانونی در میخانه ها و کلوپ هاي‌ بریتانیا بدون اجازه مقامات محلی بازی کنید.

 

یادگیری ان فوق العاده دشوار نیست، اما از نظر شهودی هم راحت نیست، بیشتر بـه این دلیل کـه کاملاً شبیه هیچ بازی کارت دیگری نیست. برای چند نکته سریع در مورد نحوه بازی، این راهنمای بازی کریبیج را بررسی کنید.

 

اموزش دست و پا

این بازی از گروه بازی‌هاي‌ canasta اسـت، ودر حالی کـه من توضیحاتی را دیده‌ام کـه ادعا میکنند یادگیری ان راحت‌تر از canasta اسـت، من می گویم au contraire. هیچ بازی با ورقی کـه بتوانید با بیش از چهار دسته کارت بازی کنید، از نظر قانونی نمی‌تواند راحت باشد. متاسفم، اما این قانون اسـت.

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

این بازی طبق معمولً بین چهار بازیکن انجام می شود کـه بـه دو تیم تقسیم می‌شوند، پس از این‌که بـه هر بازیکن دو دست 11 کارتی داده می شود «یکی دست و دیگری پا».

 

هر بازیکن، بـه نوبه خود، یک کارت از عرشه یا شمع دور انداختن می‌گیرد. هدف این اسـت کـه از هردو مجموعه «حداقل سه کارت با ارزش برابر» و اجراها «گروه‌هاي‌ حداقل سه کارتی کـه ارزش اسمی انها بـه تدریج افزایش مییابد» “مخلوط” ایجاد کنیم.

 

اوماها

من تگزاس هولدم را دوست دارم. این یک بازی ساده اسـت کـه یادگیری ان بسیار راحت اسـت.من نسبت بـه اوماها، پسر عموی حرامزاده تگزاس هولدم کـه محدودیت‌هاي‌ مصنوعی را صرفاً برای تأثیرگذاری بـه بازی وارد میکند، گرمای مشابهی را احساس نمی کنم. خوب، من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث می شود کـه ببازم زیرا همه ی قوانین احمقانه را بـه خاطر نمی آورم.

 

بـه نظر می رسد بـه یاد دارم کـه دو کارت حفره بیشتر از انچه لازم بود بـه شـما می‌داد و سپس فقط بـه شـما اجازه می‌داد از دو تای ان‌ها استفاده کنید در حالی کـه دقیقاً از سه «نه بیشتر، نه کمتر» از کارت‌هاي‌ جامعه استفاده می کنید.بازی اوماها سخت اسـت، اما همان‌ گونه میتوانید بـه راهنمای پوکر اوماها نگاه کنید. راهنمای پوکر اوماها

 

بازی با ورق سخت به استاد

شـما بازی را یاد گرفته‌اید، آن قدر بازی کرده اید کـه استراتژی‌هاي‌ اساسی را درک کنید، با این حال آخرین انتخاب برای یک بازی در سالن محلی [پر کردن جای خالی] باقی میمانید. این‌ها بازی هایي هستند کـه برای درست شدن بـه طور منظم نیاز بـه سال‌ها تمرین دارند.

 

کـه طبق معمولً Magic یا MTG نامیده می شود، اگر پیکسل‌هایتان کم اسـت، یک بازی ورق بـه معنای سنتی نیست، کـه طعنه‌آمیز اسـت زیرا از کارت‌هاي‌ بسیار بیشتری نسبت بـه پوکر یا بازی یک نفره استفاده می کند.

 

چند تا دیگه؟ در آخرین شمارش، چیزی حدود 19000 کارت منحصربه‌فرد برای بازی وجود داشت کـه بازیکنان را تشویق میکند تا بسته‌هایي از کارت‌هاي‌ جدید را بـه دست آورند «تلفظ «خرید»» برای بازی کردن.

 

نکته برتر اکنون، بـه یاد داشته باشید، در این جا قرار نیست بـه ماه تیراندازی کنید یا سعی نکنید کسی را بـه ملکه بیل بچسبانید – شـما سعی می کنید بر یک پادشاهی جادویی حکومت کنید یا حداقل کل ملت هاي‌ دشمن را بکشید یا تحت سلطه خود درآورید.

 

قوانین بازی پینوکل 

با کمال تعجب، یادگیری بریج چندان سخت نیست. اگر قبلاً پینوچل یا یکی از بازی‌هاي‌ ورق‌بازی دیگر را یاد گرفته‌اید، از قبل مشروط شده‌اید کـه از قبل فکر کنید و بـه عنوان عضوی از یک تیم بازی کنید.این خوب اسـت زیرا برای رسیدن بـه بالاترین سطوح Contract Bridge بـه ان و سال ها تجربه نیاز دارید.

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

اما اشتباه نکنید – تمام ان تجربه با اسپادس یا پینوکل فقط بـه شـما یک اشاره مبهم از عرق جمجمه می‌دهد کـه باید برای کسب هر درجه اي از تسلط در Contract Bridge صرف کنید. این واقعا سخت ترین بازی با ورق در جهان اسـت.

 

بازی بـه اندازه کافی ساده شروع می شود «اگر قبلاً بازی هاي‌ فریبنده دیگری انجام داده اید». پس از مناقصه «حراج»؛ برنده مناقصه با یک کارت رو بـه بالا در مرکز جدول پیشتاز اسـت.هر یک از سه بازیکن دیگر نیز همین کار را انجام می‌دهند و طبق این قانون اساسی کـه درصورت امکان باید از روی دست خود یک کارت بازی کنند.

 

بازیکنی کـه این ترفند را برنده می شود «چهار کارت در مرکز جدول در پایان دور اول» کسی اسـت کـه بالاترین کارت مشابه یا بالاترین برگ برنده را بازی کرده اسـت.

 

Contract Bridge

یکی از سخت‌ترین بازی‌هاي‌ کارتی برای تسلط اسـت کـه امتیازاتی کـه برای گرفتن حقه بـه دست می آید بـه اندازه دقت پیشنهاد برنده تیم در ابتدای بازی مهم نیست. هنگامی کـه هر بازیکن اعلام کرد تیم انها x تعداد ترفند را برنده خواهد شد. نه x+1. نه x -1. ایکس.
پیشبینی دقیق آینده بـه سال‌ها تجربه نیاز دارد. یا می توانید از میانبر من استفاده کنید: حدس زدن.

 

Rubber Brie نسخه اي از Contract Bridge اسـت کـه اغلب در خانه بازی می شود. Duplicate Bridge بـه بازی مسابقات محدود می شود.قسمت تکراری نام بـه همه ی میزهای مسابقات «با دو تیم دو نفره در هر کدام» اشاره دارد کـه با یک دست بازی می کنند و رقابت در این جا برای تعیین این اسـت کـه کدام تیم هر دست را بهتر بازی می کند.

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

اموزش تسلط بر سخت ترین بازی های ورق

عده اي از بازی‌هاي‌ کارتی تقریبا سخت‌تر از ان هستند کـه حتی بتوان ان‌ها را باز کرد. آن ها می‌توانند سرگرم کننده باشند، و شاید شـما حتی یک روز بر آن ها مسلط شوید. اما انها بـه قدری دلهره آور هستند کـه شـما را قبل از این‌که سر میز بنشینید بـه سمت تپه ها بدوید.

 

با این حال، در بیشتر موارد، حتی سخت‌ترین بازی‌هاي‌ کارتی نیز بـه آموزش، زمان و تلاش کمی نیاز دارند.تنها عنصر ثابتی کـه می تواند حتی سخت‌ترین بازی‌هاي‌ ورق را بـه ساده ترین بازی‌ها تبدیل کند؟ تکرار.

 

هرچه سخت‌ترین بازی‌هاي‌ کارتی را بیشتر تمرین کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. البته، همیشه علاقه‌اي بـه انتخاب یک مسیر راحت‌تر وجوددارد – و همیشه زمان و مکانی برای ان وجوددارد – بنابر این من با کمال میل شـما را بـه یک بازی ساده‌تر در Baccarat اشاره می کنم.

 

باکارات

ندیدی کـه آمد، درست اسـت؟ اگر بـه اندازه کافی فیلم هاي‌ جیمز باند را تماشا کرده اید، با Baccarat «یا نسخه اي کـه باند بازی می کند، بـه نام Chemin de Fer» آشنا هستید.

 

در همه ی کازینوهای عجیب‌وغریب سروکار دارد، آن قدر باکلاس کـه مشتریان را ملزم بـه پوشیدن لباس هاي‌ شب و لباس هاي‌ کتانی می کنند تا مطمئن شوند کـه محیطی مناسب برای نوشیدن مارتینی هاي‌ ودکای تکان نخورده خود دارند ودر حین بازی با نابغه هاي‌ شیطانی کـه بنا بـه دلایلی بـه دنبال کشتن پیوند هستند. .

 

می توانید گیم‌پلی ساده و خنده‌دار Baccarat را در راهنمای مفید Baccarat بررسی کنید.اما همین بس کـه بگوییم هر بازی تنها با دو بازیکن و مجموعه‌اي از قوانین کـه میتوان ان را کاملاً خوانا بر روی یک کارت چاپ کرد، مالکیت کامل Contract Bridge بر دسته «سخت» بازی‌هاي‌ ورق را بـه خطر نمی‌اندازد.

معرفی 8 بازی کارتی سخت که بسیار سودمند هست + ترفند و قوانین لازم

ورود به سایت معتبر شرط بندی 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت شرط بندی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید شـما دراین سایت میتوانید سود بسیار خوبی ببرید برای ورود کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید