آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

آناهیتا درگاهی یکی از بازیگران جذاب ایرانی اسـت و تونسته در سینمای کشور ایران خوش بدرخشد در ادامه با  آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

بیوگرافی اناهیتا درگاهی 

دراین قسمت قرار اسـت بـه یکی از موضوعات جذاب یعنی بیوگرافی آناهیتا درگاهی و هم چنین سن آناهیتا درگاهی بپردازیم. دراین باره باید بگوییم کـه آناهیتا درگاهی بازیگر و هم چنین نقاش اهل ایران اسـت.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

او متولد 7 بهمن سال 1365 می‌باشد کـه فعالیت خودرا از سال 1394 آغاز کرده اسـت. آناهیتا آموزش هنر نقاشی را از سن 7 سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرده اسـت و تا بـه اکنون در ایران و چند کشور دیگر چندین نمایشگاه انفرادی بر پا کرده اسـت. او در هنر نقاشی بـه یکی از افراد مشهور و با استعداد تبدیل شده اسـت.

 

بهتر اسـت کـه بدانید آناهیتا درسال 94 با ایفای نقش در «آخرینبار کی سحر را دیدی» فعالیت خودرا در صنعت بازیگری آغاز کرد و بعد از ان در فیلم‌ ها و سریال‌ هاي‌ متعددی نقش آفرینی کرده اسـت.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

این موضوع را هم باید افزود کـه آناهیتا درگاهی در چشم و گوش بسته حضور داشته اسـت ودر این فیلم مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. البته باید افزود کـه او با نقش‌ آفرینی در فیلم زرد بـه شهرت بسیار زیادی رسید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آناهیتا درگاهی ویکی پدیا را مشاهده کنید.

 

آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او «+عکس»

امروزه اکثر افراد در شبکه اینستاگرام فعالیت گسترده اي انجام می‌ دهند کـه این موضوع شامل این بازیگر مشهور نیز می‌ باشد. می‌ توان اینگونه بیان کرد کـه این روز ها آناهیتا درگاهی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده اسـت .آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

ودر این شبکه بسیار فعال اسـت و بـه همین دلیل توانسته فالووران بسیار زیادی را نیز بـه دست آورد. حال خیلی از مخاطبان تمایل بـه دسترسی و پیدا کردن آدرس پیج آناهیتا را دارند.

 

دراین باره باید بگوییم کـه روش‌ هاي‌ متعددی برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام این بازیگران مشهور وجوددارد. بـه عنوان مثال شـما می‌توانید بـه قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید و نام آناهیتا درگاهی را بـه انگلیسی تایپ کنید تا پیج او برای شـما نمایش یابد. هم چنین می‌توانید از اینترنت برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام او کمک بگیرید.

 

با دنبال کردن پیج اینستاگرام این بازیگر مشهور می‌توانید از جدید ترین اخبار او مطلع شوید. هم چنین میتوانید عکس هاي‌ بسیار زیبایی از آناهیتا در لوکیشن هاي‌ مختلف را نیز مشاهده نمایید کـه تمام پست هاي‌ او با طرفداران زیادی نیز رو بـه رو شده اند.

 

ازدواج و طلاق آناهیتا درگاهی

یکی از سوالاتی کـه برای اکثر مخاطبان و طرفداران این بازیگر مشهور بـه وجود آمده، این اسـت کـه همسر آناهیتا کیست؟ دراین باره باید بگوییم کـه آناهیتا تا بـه اکنون دو بار ازدواج کرده اسـت.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

ازدواج اول او بـه سال 1393 برمی‌ گردد، زمانی کـه این بازیگر 28 ساله بودو با محمد پروین بازیکن فوتبال ازدواج کرد. اما این زندگی دوام چندانی نداشت، چرا کـه این زوج مشهور کمتر از یک سال از هم جدا شدند. می‌ توانند عکس آناهیتا درگاهی و محمد پروین را در اینترنت جست‌وجو و مشاهده نمایید.

 

در مورد ازدواج دوم این بازیگر مشهور باید بگوییم کـه او درسال 1395 با اشکان خطیبی یکی از بازیگر مشهور و سرشناس ایرانی ازدواج کرد. او دراین باره بیان کرد ما کم‌ کم بهم علاقه مند شدیم و این علاقه در نهایت بـه ازدواج ختم شد. می‌توانید عکس هاي‌ متعددی از آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی را در اینترنت و یا شبکه هاي‌ مجازی جست‌وجو و مشاهده نمایید.

 

آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او «+عکس»

با این‌که آناهیتا مدت زمان تقریبا کوتاهی اسـت کـه در صنعت بازیگری فعالیت خودرا آغاز کرده اسـت؛ اما از بازیگران فعال و پرکار بـه شمار می‌ رود، چرا کـه تا بـه اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ هاي‌ متعددی نقش آفرینی کرده اسـت؛ همیشه بازی او در فیلم ها و سریال ها مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم قرار گرفته اسـت.

 

حال دراین قسمت قرار اسـت بـه برخی بهترین فیلم هاي‌ این بازیگر مشهور بپردازیم، پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

جوجه تیغی فیلمی بـه تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مستانه مهاجر محصول سال 1399 اسـت؛ این فیلم در تاریخ 10 مهر سال 1400 مجوز اکران گرفت. آناهیتا دراین فیلم بـه خوبی نقش آفرینی کرد و مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت.

 

زرد فیلمی بـه نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌ زاده و تهیه‌ کنندگی کامران مجیدی محصول سال 1395 اسـت. آناهیتا در نقش بهار دراین فیلم جلوی دوربین رفت و بـه دلیل همبازی شدنش با خیلی از بازیگران مشهور مانند بهرام رادان و ساره بیات مورد توجه قرار گرفت و بـه شهرت زیادی رسید.

 

قانون مورفی فیلمی بـه کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته ودر ژانر کمدی و اکشن اسـت کـه در 1397 بـه روی پرده سینما ها رفت. این بازیگر مشهور دراین فیلم نقش شهره را برعهده داشته اسـت.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

میزان درآمد اناهیتا درگاهی

همانگونه کـه می‌ دانید آناهیتا مدت ها اسـت کـه در صنعت بازیگری فعالیت میکند، بـه همین دلیل می‌ توان اینگونه بیان کرد کـه امروزه منبع اصلی درآمد او از طریق بازیگری و نقش آفرینی در فیلم‌ ها و سریال‌ هاي‌ متعددی می‌ باشد.

 

از ان جایی کـه این روز ها او بـه یکی از بازیگران محبوب و مشهور تبدیل شده اسـت، بـه همین دلیل توانسته از طریق بازیگری و حضورش در فیلم‌ ها و سریال‌ هاي‌ متعددی برای خود یک منبع درآمد خوب بـه وجود آورد. حتی بیان شده اسـت .

 

کـه آناهیتا درگاهی در می‌خواهم زنده بمانم برای حضورش در هر قسمت از این سریال مبالغ زیادی را بـه عنوان دست مزد دریافت کرده اسـت. هم چنین علاوه بر بازیگری او نقاش نیز می‌ باشد و از این طریق هم درآمدزایی می‌کند.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او «+عکس»

این روز ها خیلی از افراد تمایل بـه مشاهده عکس هاي‌ این بازیگر مشهور را دارند، حال اگر شـما هم از ان دسته از افرادی هستید کـه می‌ خواهید عکس‌ هاي‌ متعددی از آناهیتا بازیگر مشهور را مشاهده کنید، پیشنهاد ما این اسـت کـه بـه سایت گوگل مراجعه نمایید.

 

شـما با جستجوی عبارتی مانند جدید ترین عکس هاي‌ آناهیتا درگاهی در گوگل با نتایج خوبی رو بـه رو خواهید شد .

 

و عکس هاي‌ متعددی برای شـما نمایش خواهد یافت. حتی می‌ توانید در اینترنت عکس آناهیتا درگاهی و همسر سابقش و یا عکس او بـه همراه همسر فعلی اش و یا حتی تصاویری از آناهیتا درگاهی در شهرزاد را نیز جست‌وجو و مشاهده نمایید. هم چنین علاوه بر گوگل، اگر بـه اینستاگرام این بازیگر مشهور مراجعه نمایید نیز می‌توانید عکس هاي‌ متعددی از آناهیتا را مشاهده کنید.

 

مدتی قبل با توجه بـه گفت و گو با آناهیتا درگاهی انجام شده بود او بیان کرد کـه اهل حاشیه و جنجال نیست و از تمام حاشیه‌ هاي‌ پیرامونش دوری می‌ کند. این بازیگر مشهور مدت زمان کوتاهی اسـت کـه در صنعت بازیگری فعالیت خودرا آغاز کرده اسـت و از بی حاشیه ترین بازیگران بـه شمار می‌ رود کـه تا بـه اکنون حاشیه‌ هاي‌ زیادی برای او بـه وجود نیامده اسـت.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

عمل های زیبایی اناهیتا درگاهی

مدتی قبل خبری با عنوان این‌که آناهیتا بازیگر مشهور ایرانی مبتلا بـه کرونا شده اسـت در اینترنت و اینستاگرام منتشر شد. اما دراین باره باید بگوییم کـه مدتی قبل او پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و بیان کرد کـه وضعیت اش رو بـه بهبودی اسـت.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

امروزه از آناهیتا بـه عنوان یکی از بازیگران با استعداد یاد میشود کـه با حضورش در هر فیلم و یا سریال مورد تعریف و تمجید منتقدین سینما و مردم قرار گرفته اسـت کـه این موضوع یکی از افتخارات مهم این بازیگر مشهور بـه شمار می‌ رود.

 

تا بـه امروز با آناهیتا گفت و گو هاي‌ بیشماری انجام شده ودر برنامه‌ هاي‌ متعددی نیز دعوت شده اسـت. البته باید افزود کـه او در برنامه خندوانه حضور نداشته اسـت. هم چنین به رغم دعوت آناهیتا درگاهی در دورهمی او دراین برنامه نیز بـه دلیل مشغله کاری نتوانسته حضور پیدا کند.آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او (+عکس)

آناهیتا درگاهی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر جذاب ایرانی و حواشی اخیر او «+عکس»

این بازیگر مشهور درسال 1365 در تهران بـه دنیا آمده اسـت و الان در تهران بـه فعالیت‌ هاي‌ خود می‌ پردازد و زندگی آرامی درکنار همسرش دارد.داوود درگاهی پدر آناهیتا درگاهی اسـت کـه متاسفانه او مدتی قبل خبر مرگ پدرش را تایید کرد و غم از دست دادن پدر عزیزش رابا دنبال کنندگان خود شریک شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید