اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

گات شات یکی از اصطلاحات مهم در بازی پوکر کـه در ادامه بـه این موضوع می پردازیم در ادامه با اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

گات شات پوکر چیست ؟‌

گات شات یکی از اصطلاحات بازی پوکر می باشد. اگر شـما هم بـه این بازی علاقه مند هستید و این بازی را انجام می‌دهید، احتمالا با این کلمه بر خورد داشته اید؛ اما شاید تا الآن این سوال برای شـما ایجاد شده باشد کـه گات شات بـه چه معناست؟

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

گات شات یعنی فقط با آمدن یک کارت خاص، استریت تکمیل میشود‌. مثل ۴۵۷۸ کـه با آمدن کارت ۶ تکمیل می‌شود. بـه احتمال زیاد برنده شدن این دست در فلاپ کمتر از ۴ درصد اسـت.

 

بر اساس این موضوع، این جا با ۴ آوت مواجه هستیم، یعنی کارت هایي کـه برای تبدیل دست یک بازیکن بـه دست برنده لازم اسـت. اگر کارت مورد نیاز قبلا بازی شده باشد، احتمال موفق شدن کم میشود.

 

بهترین روش سود گیری در پوکر

یکی از راه هاي‌ داشتن این اسکریپت زیر مجموعه گیری می‌باشد. شـما می‌توانید لینک زیر مجموعه گیری را دریافت کنید و از طریق تبلیغات گسترده اینکار را انجام دهید. دراین صورت اسـت کـه شـما در سود سایت بـه میزان کاربران جدیدی کـه جذب کردید سهم می‌برید.

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

بـه یاد داشته باشید کـه دراین روش سود کم تری نسبت بـه روش بعدی دارد اما در صورتی کـه شـما امکان و شرایط تبلیغات را داشته باشید میتوانید سود هاي‌ بسیار عالی از این راه کسب کنید.

 

و نتیجه بسیار خوبی بگیرید. پس اگر در تبلیغات بسیار قوی هستید حتماً این روش را بررسی کنید و حتی ان را امتحان کنید تا بتوانید شـما هم مانند دیگر کاربران سود هاي‌ عالی از ان کسب نمایید.

 

مزیت سایت معتبر بازی پوکر

راه دیگری کـه میتوانید انتخاب نمایید خرید نمایندگی سایت پوکر اسـت. از این رو قیمت اسکریپت بازی پوکر بسیار زیاد می باشد. بـه همین دلیل اسـت اسـت کـه افراد بسیار کمی می‌توانند نمایندگی را خریداری کنند. از طرفی این راه دارای مزیت هاي‌ بسیار زیاد می‌باشد. ه طور مثال شـما از این طریق می‌توانید سود هاي‌ بسیار بیش تری کسب نمایید.

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

همچنین با اینکار دیگر سایت متعلق بـه خودتان می‌باشد و شـما قادرید هر تغییری کـه مدنظر دارید را در ان پیاده سازی کنید و واریز ها و پرداخت ها نیز از طریق سایت خودتان صورت میگیرد و تمامی سود بدست امده از این بازی نسبت خودتان میشود. از این رو اگر بتوانید کـه نمایندگی سایت را داشته باشید میتوانید سود بسیار بیشتری هم کسب کنید و از این رو نتیجه بهتری بگیرید و پول هاي‌ بیشتری از این طریق کسب نمایید.

 

گات شات در پوکر به چه معناست ؟‌

Gutshot یک اصطلاح رایج در بازی پوکر می‌باشد کـه یادگیری ان می‌تواند بـه موفق شدن شـما کمک کند‌. نام دیگر اصطلاح گات شات، سوراخ استریت می‌باشد کـه در زبان انگلیسی هم بـه bellybuster، gutshot، inside straight مشهور اسـت.

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

ودر واقع بـه پای استریتی گفته میشود کـه سوراخ دارد. اگر میخواهید بـه یک پلیر مشهور تبدیل شوید باید این اصطلاحات را بدانید. برای آموزش پوکر میتوانید بـه موتور جستجوی گوگل مراجعه کنید ودر ان آموزش پوکر را سرچ کنید.

 

سبک هاي‌ پوکر بـه معنای انتخاب سبک بازی شخصی می باشد. هر بازیکن میتواند برای خود سبکی را انتخاب کند و همیشه مطابق با ان عمل کند. شـما با انتخاب سبک شخصی خود بازی متفاوت و منحصر بـه فردی خواهید داشت. گات شات یکی از اصطلاحات بازی می‌باشد کـه در بازی پوکر بـه کار میرود. در واقع گات شات ربطی بـه سبک بازی فردی ندارد و همه ی افراد با هر سبکی میتوانند از ان ترفند استفاده کند.

 

چگونه از گات شات در پوکر استغاده کنیم ؟

پوکر یک بازی هیجانی و پر طرفدار می باشد کـه عده ي زیادی در سراسر دنیا این بازی را انجام میدهند و بـه ان علاقه مندند. اگر میخواهید یک بازیکن حرفه اي باشید، باید آموزش هاي‌ این بازی را ببینید.

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

بازی پوکر، بازی سخت و پیچیده اي نمی باشد و می‌توانید با یک بار آموزش اصولی ان را یاد بگیرید و از بازی خود لذت ببرید. برای یادگیری بازی پوکر شـما میتوانید بـه موتور جستجوگر گوگل مراجعه کنید و بازی پوکر را در ان سرچ کنید؛ همچنین میتوانید ویدئو هاي‌ آموزشی بازی پوکر را در یوتیوب و آپارات مشاهده کنید و این بازی جذاب و هیجانی را یاد بگیرید.

 

در بازی پوکر اصطلاحی بـه نام گات شات وجوددارد کـه شـما میتوانید در بازی خود از ان استفاده کنید. گات شات مدل دیگری هم دارد کـه بـه ان دبل بلی باستر می‌گویند. دبل بلی باستر بـه دستی میگویند کـه بازیکن ۲ گات شات در ان دارد .

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

ولی استریت اوپن اند در اختیار خود ندارد. از این اصطلاح گاهی اوقات بـه عنوان double inside straight drow یا double gutshot هم نام برده میشود، ولی بـه ان دبل بلی باستر می‌گویند. برای یادگیری این مورد از گات شات هم میتوانید ویدئو هاي‌ آموزشی در یوتیوب و گوگل را تماشا کنید و آموزش ببینید.

اصطلاح گات شات در پوکر سود تضمینی 100% + ترفند و قوانین لازم

ورود به سایت معتبر بازی پوکر 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت شرط بندی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید شـما دراین سایت میتوانید سود بسیار خوبی ببرید برای ورود کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید