نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

Tenzi تنزی نام یک بازی فکری و جذاب اسـت کـه برای دورهمی ها بسیار پیشنهاد میشود چون این بازی بـه فکر شـما را فرو می برد و حتی میتونید کسب در امد داشته باشید در ادامه با نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

اموزش بازی تاس تنزی 

تنزی بهترین بازی ریاضی اسـت! مانند اکثر بازی هاي‌ تاس، تنزی را می‌توان بـه روش هاي‌ مختلف بازی کرد. ابتدایی ترین راه این اسـت کـه هر بازیکن 10 تاس بگیرد و بیاندازد. نخستین بازیکنی کـه اعداد منطبق بر روی همه ی تاس ها را دریافت می کند، “Tenzi!” و برنده میشود. خیلی ساده، درست اسـت؟

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

نحوه بازی تنزی بازی ریاضی

تنزی را میتوان با هر مجموعه اي از 10 تاس بازی کرد، اما می‌توانید بسته هاي‌ تاس سرگرم کننده تنزی را برای کمی انگیزه بیشتر خریداری کنید. عکس زیر مربوط بـه ست Smiley و Sweet Set اسـت. شـما میتوانید تاس ها را در بسته هاي‌ دو نفره یا چهار نفره تهیه کنید، هر بازیکن بـه 10 تاس نیاز دارد.تنزی، بازی تاس کـه ریاضی را آموزش می دهد!

 

دلیل محبویت بازی تنزی

تنزی یک بازی بسیار دوست داشتنی اسـت و برای تمرینات سرعت، شمارش، ریاضیات اولیه و شناسایی اعداد عالی اسـت! بازی اصلی دارای بازیکنانی اسـت کـه هر کدام 10 تاس می‌اندازند، و نخستین نفری کـه همه ی تاس ها را مطابقت می دهد، فریاد میزند “تنزی!” «ده، تنزی، بگیرش؟؟» و برنده می‌شود. این یک بازی سرعت اسـت!

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

در حالی کـه بازی برای بازی بسیار سرگرم کننده اسـت، ممکن اسـت بعد از چند دور هیجان زده نشوید، یا شاید بچه هاي‌ شـما با بازی هایي کـه بـه سرعت نیاز دارند، خوب عمل نکنند. اگر اینطور اسـت، نگران نباشید، فقط قوانین خودرا تنظیم کنید!

 


بیشتر بخوانید: سایت معتبر بازی تاس | نحوه بازی تاس هیجان انگیز بهمراه ترفند درآمد زا


 

هر بار دو تاس بیندازید و اعداد را بـه 6 برسانید.

5 شماره زوج و 5 شماره فرد را رول کنید دو تاس بیندازید، ضرب کنید، بزرگ ترین شماره برنده اسـت شـما ایده را دریافت می‌کنید! هر تمرین ریاضی کـه بچه هاي‌ شـما نیاز دارند، یک بازی تنزی درست کنید!

 

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

انواع سطح ها در بازی تنزی

آیا ایده هایتان برای تنزی تمام شده اسـت؟ بازی شـما با عرشه کارت تنزی بـه مرحله بعدی خواهد رفت. Tenzi Card Deck یک افزونه اسـت و شامل 77 کارت اسـت کـه هر کدام روش جدیدی برای بازی Tenzi دارد!

 

Tenzi Card Deck حتی مهارت هاي‌ ریاضی بیشتری از جمله ضرب و تخمین را تقویت می کند! علاوه بر این، عرشه کارت دارای 3 کارت خالی اسـت تا بچه هاي‌ شـما بتوانند با چالش هاي‌ خود روبه‌رو شوند!

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

ترفند برد در بازی تنزی 

باید کاملاً صادق باشم، وقتی برای نخستین بار تاس تنزی را شکستم و چند دور تنزی استاندارد بازی کردیم، من و همسرم هردو توافق کردیم کـه از بازی لذت نمیبریم. زمانی کـه از دسته کارت تنزی بیرون آمدیم و همه ی چیز تغییر کرد.

 

بعد از هر دور خودمان را می گفتیم: «یک بازی دیگر…فقط یک بازی دیگر… خوب اما فقط یک بازی دیگر..فقط یک‌بار دیگر…» مطمئن نبودم بچه‌هایم چه احساسی خواهند داشت. در مورد تنزی از آنجایی کـه بازی‌هاي‌ تاس مورد علاقه آن ها نیست، اما شب بعد از ظهر ان‌ها را پشت میز دیدند کـه برای یک دیگر چالش‌هایي درست می کنند.

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

این بازی را هر چقدر کـه می‌خواهید می‌توانید ادامه دهید و قانونی در رابطه با این‌که چند دور باید این بازی را انجام دهید وجود ندارد.تعداد برد هاي‌ هر بازیکن را دریک برگه یادداشت کرده و نسبت بـه تعداد برد هاي‌ بازیکنان برنده را مشخص کنید.

 

همچنین میتوانید بازی رابا یک امتیاز توافقی شروع کنید و هر چند بازی کـه یک بازیکن می‌بازد را از ان کم کرده و بازیکنی کـه همه ی امتیاز خودرا از دست می دهد را از بازی حذف کرده و آ«قدر بـه بازی ادامه دهید تا تنا یک بازیکن باقی بماند.

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

قوانین بازی تنزی

Speed Skills – Tenzi یک بازی اسـت کـه بهتر اسـت سریع انجام شود و ان را بـه مقدمه اي عالی برای تمرینات سرعت و تست زمان بندی شده تبدیل می کند-پردازش حسی – تنزی یک بازی پر سر و صدا اسـت اما الزاماًً پر سر و صدا نیست و ان را بـه یک انتخاب ملایم برای کودکان مبتلا بـه نویز بیزاری تبدیل می کند.

 

یادآوری سریع و حافظه کوتاه مدت – تنزی از بازیکنان می خواهد کـه الگوها را بـه سرعت تشخیص دهند و مطابق کارت چالش عمل کنند، و ان را بـه یک تقویت‌کننده طبیعی هم برای یادآوری سرعت و هم مهارت‌هاي‌ حافظه کوتاه‌مدت تبدیل میکند.ریاضی – تنزی تعداد زیادی از مفاهیم اساسی ریاضی از جمله تشخیص الگو، پیش‌بینی، تطبیق و احتمال را پوشش می دهد.

نحوه بازی تاس تنزی + ترفند و قوانین لازم Tenzi

آیا از بازی تنزی میتوان درآمد داشت؟

جواب این سوال بله اسـت. بازی تاس تنزی بازی بسیار جذابی اسـت کـه بـه شـما کمک میکند تا ریاضی خودرا قوی کنید و بدون شانس برنده باشید و شـما از این بازی هم کسب در امد میتونید داشته باشید و طبق بررسی هایي کـه ما داشتیم بهترین سایت بازی هاي‌ انلاین مخصوصا بازی کنزی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم کافیست کلیک کنید…

دیدگاهتان را بنویسید